Velkommen til Easychange-bloggen.

Vi skriver om psykologi og livsstilsendring.

Prokrastinering- en stor kilde til stress

Du prokrastinerer når du utsetter ting du vet du må gjøre. Dessverre fører denne strategien til at vi blir mer stresset, og at vi presterer dårligere. For å unngå prokrastinering må du først finne ut hvorfor du utsetter. Det får du hjelp til her.

Søvnskolen Del 3

Etter noen netter med for lite søvn gjør de fleste av oss akkurat motsatt av hva vi burde. Vi legger oss tidligere, sover på dagtid eller sover ut i helgene. Selv om dette kanskje føles godt der og da, forstyrrer dette din normale døgnrytme. Å sørge for en stabil døgnrytme er nemlig noe av det viktigste du kan gjøre for å sove godt.

Søvnskolen Del 2

Etter noen netter med for lite søvn gjør de fleste av oss akkurat motsatt av hva vi burde. Vi legger oss tidligere, sover på dagtid eller sover ut i helgene. Selv om dette kanskje føles godt der og da, forstyrrer dette din normale døgnrytme. Å sørge for en stabil døgnrytme er nemlig noe av det viktigste du kan gjøre for å sove godt.

Juletips mot stress

Det kan bli stress i jula, så her er noen tips som gjør det litt lettere. Vi har laget en serie med 18 juletips mot stress, og vi har samlet de her.

Søvnskolen Del 1

Å våkne uthvilt er en god start på dagen. Tilsvarende frustrerende er det å liggende å vri seg i sengen, og våkne mange ganger i løpet av natten. Så hvor mye søvn trenger vi egentlig?

Velkommen til Easychange-bloggen.

Vi skriver om psykologi og livsstilsendring.

Prokrastinering- en stor kilde til stress

Du prokrastinerer når du utsetter ting du vet du må gjøre. Dessverre fører denne strategien til at vi blir mer stresset, og at vi presterer dårligere. For å unngå prokrastinering må du først finne ut hvorfor du utsetter. Det får du hjelp til her.

Søvnskolen Del 3

Etter noen netter med for lite søvn gjør de fleste av oss akkurat motsatt av hva vi burde. Vi legger oss tidligere, sover på dagtid eller sover ut i helgene. Selv om dette kanskje føles godt der og da, forstyrrer dette din normale døgnrytme. Å sørge for en stabil døgnrytme er nemlig noe av det viktigste du kan gjøre for å sove godt.

Søvnskolen Del 2

Etter noen netter med for lite søvn gjør de fleste av oss akkurat motsatt av hva vi burde. Vi legger oss tidligere, sover på dagtid eller sover ut i helgene. Selv om dette kanskje føles godt der og da, forstyrrer dette din normale døgnrytme. Å sørge for en stabil døgnrytme er nemlig noe av det viktigste du kan gjøre for å sove godt.

Juletips mot stress

Det kan bli stress i jula, så her er noen tips som gjør det litt lettere. Vi har laget en serie med 18 juletips mot stress, og vi har samlet de her.

Søvnskolen Del 1

Å våkne uthvilt er en god start på dagen. Tilsvarende frustrerende er det å liggende å vri seg i sengen, og våkne mange ganger i løpet av natten. Så hvor mye søvn trenger vi egentlig?

Copyright Easychange © 2017

Vilkår   Kontaktinformasjon